Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda mevzi vadi kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıkan bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü gidişatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem süresince birikmeye saksılayabilir. Bu tavır vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıyaşlır. 40 evetşın üstündeki bireylerde daha fazla görülür. Hatta ağır sıklet katlanmak kabil kuvvetli fiziki hareketlerde bulunan insanlarda, daha fazla rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem emrazının da asliye nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kaide, üzeri, bel ve saksıparmak eklemleri etkilenir. Yaşın artması, obezite, eklemlerin aşırı tasarrufı ve genetik yatkınlıklar riski pozitifrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Tagaddi Önerileri Bol gani ab tüketin. Sutaş, eklemlere payanda sağlar. Bu yüzden her ruz en azca 8 çamçak ab ciğermek icap ettiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde benzin, kefir, ayran kabil mürtefi kalsiyumlu besinler de, kemik sağlığına katkı sağlar. Sebze ve yemiş tüketin. Kemik sağlığı ciğerin, vitamin ve minerallerin muvazeneli bir şekilde allıkınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri mürtefi olan sebzevat ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı ten tüketimini azaltın. Kırmızı ten tüketimi, hayvani proteinlerin fazla çalımı sonucunda idrarla yan yana kalsiyum atımını pozitifrır. Kemik sağlığını kavzamak ciğerin kırmızı ten tüketimini azaltın. Bunun alegori fasulye, mercimek, bezelye kabil protein itibarıyla servet sahibi bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini pozitifrın. Omega 3 itibarıyla servet sahibi olan evetğlı balıklar, eklem emrazına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabil balık türlerinin tüketimi, kemik sağlığını pozitif yönde etkiler. Yeşil çkamer ciğerin. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde pozitif etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere iye olduğu ciğerin, kemiklere payanda evet. Hatta kireçlenmeden kaynaklanan vecalara ve şişlemkinliğe de çok gelir. Kaide kireçlenmesini azaltmak ciğerin yemeniz gerekenler; Yapılan araştırmalara bakılırsa yemiş ve sebzevat itibarıyla servet sahibi beslenmek, kaide kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin keskin üstelikşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve sarımsak kabil sebzeler kaide kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.